Is het ook mogelijk op 2 msn contacten allebei online te zijn?

Ik en mijn vriendin zijn vaak bij elkaar en ik vroeg me nou wel eens af of dat bestond, of moet dat toch met ebuddy en de echte msn? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Vanaf 1 computer is dit helaas niet mogelijk wel als je verschillende soorten msn gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je twee versies van msn hebt, dus bijvoorbeeld de nieuwste, en die versie ervoor kan het wel.
Ook kan een van jullie op ebuddy of meebo op msn, en de ander op de gewone msn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een Mac?

Daar bestaat het MSN programma 'Adium' voor, daarmee kun je op zoveel mogelijk MSN adressen tegelijk online zijn.

Voor Windows zou ik het niet weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja msn plus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals eerder gezegd: MSN Plus geeft deze mogelijkheid. En er zullen vast meerdere add-ons/plugins zijn die dit mogelijk maken...

Een makkelijkere manier: Inloggen met MSN op 1 account. Inloggen via een web messenger (bijv ebuddy.com) op het andere account.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een heel simpel programma om je MSN te patchen zodat hij meerdere malen geopent kan worden is A-Patch.